دشمنان برای حمله به ایران 13 سال در کشورهای همسایه مستقر بودند/‌جرات هیچ اقدامی را نداشتند/رصد آنی ت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: دشمنان برای حمله به ایران 13 سال در کشورهای همسایه مستقر بودند/‌جرات هیچ اقدامی را نداشتند/رصد آنی تمامی تحرکات ‌

 

 

 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن نیروهای خود را در کشورهای همسایه ایران مستقر کرد تا فرصت حمله ‌را پیدا کند و بیش از 13 سال در این کشورها باقی ماند، اما جرات هیچ اقدامی را نداشت.

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرگزاری فارس از زاهدان، ‌امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان
پیش از ظهر امروز در دومین یادواره سربازان شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان امنیت امروز ایران اسلامی را حاصل رشادت‌های سربازان در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم 46 هزار سرباز و نیروی کادر در طول جنگ و دفاع مقدس نقش ویژه‌ای در شکست دشمنان داشته است.

 

 

‌وی با بیان اینکه 40 هزار نفر از شهدای نیروی زمینی ارتش را سربازان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: ‌از آنجایی که سربازان از جایگاه ویژه‌‌ای در ارتش برخوردارند و بدنه اصلی را ‌تشکیل می‌دهند یادواره سربازان شهید در سیستان و بلوچستان امروز برگزار می‌شود.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود راهبرد جدید آمریکا را مذهب علیه مذهب برای جلوگیری از شکل‌گیری قطب بزرگ جهان اسلام دانست و اظهار داشت: ‌در این شرایط قطعا حفظ وحدت شیعه و سنی رمز پیروزی ایران اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان است.

 

 

وی با بیان اینکه امروز تمرکز دشمن بر روی جنگ نرم است و با جنگ نرم دارد برای آینده کار می‌کند، خاطرنشان کرد: ‌در این راستا سرمایه‌گذاری‌های عظیم انجام دا‌ده ‌و شبکه‌های واتساپ، تلگرام، ماهواره‌ها و همه و همه برای تغییر سبک زندگی اسلامی ایجاد شده است.

 

امیر پوردستان با بیان اینکه تعدد شبکه‌های ماهواره‌ای فقط و فقط برای تضعیف چهره اسلام و کم‌رنگ کردن سبک زندگی اسلامی است‌، تاکید کرد: بحث جنگ نرم دشمن بسیار جدی است و ما باید خانواده‌هایمان را از شر جنگ نرم دشمن حفظ کنیم.

 

 

وی اضافه کرد: در این راستا برگزاری یادواره‌های شهدا تاثیر به سزایی در ایجاد و ارتقای روحیه استکبار‌ستیزی و فرهنگ ایثار و شهادت دارد که در مقابل جنگ دشمن است.‌

 

وی با بیان اینکه تمامی تحرکات دشمن در زمین، هوا و دریا توسط نیروهای مسلح کشورمان رصد شده و توسط کارشناسان اطلاعاتی تحلیل می‌شود، گفت: دشمنان امروز نقطه امنی ندارند.

 

 

وی ادامه داد: ظهور انقلاب همه ظرفیت‌های ایران به نفع آمریکا را از بین برد، انقلاب اسلامی ایران با خود حرف‌های جدیدی از جمله حکومت دینی، ولایت فقیه و نفی استکبار را به ارمغان آورد.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: آمریکایی‌ها نگران بودند مبادا ایران اسلامی به خارج از مرزها هم برسد برای همین برای جلوگیری از صادر شدن پیام انقلاب اسلامی ایران تمام تلاش خود را کردند و از 23 بهمن سال 1357 اقدامات براندازی نظام ما را برنامه‌ریزی کردند.

 

این مسئول ادامه داد: آمریکا می‌خواست ریشه ایران اسلامی را بزند و محاصره اقتصادی و منزوی کردن مردم از جمله اقدامات دشمن بود که راه به جایی نبرد.

 

وی افزود: دشمن با ایجاد گروهک‌های مختلف و ترور شخصیت‌های برجسته برای سرکوبی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد که با بصیرت ملت فهیم ایران بازهم راه به جایی نبرد زیرا مردم ایران از شهادت نمی‌هراسند.

 

امیر پوردستان اضافه کرد: دشمن نیروهای خود را در کشورهای همسایه ما مستقر کرد تا فرصت حمله به ایران را پیدا کند و بیش از 13 سال در این کشورها باقی ماند اما جرات هیچ اقدامی را نداشت زیرا مولفه‌های قدرت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشاهده کرد.

 

وی گفت: در کنار ملت ولایتمدار، رهبری مقتدر، حکومت دینی، نیروهای مسلح پادر رکاب ارتش، ناجا، سپاه و بسیج نیز از جمله مولفه‌های قدرت در کشور ما بودند که آماده و منتظر فرمان بودند تا وارد صحنه شوند.

 

وی تاکید کرد: دشمن با دیدن این مولفه‌های قدرت جرات حمله و جنگ سخت را نداشت و راهبرد دیگری به نام جنگ نرم را راه‌اندازی کرد تا شاید به اهداف خود دست یابد، اما امروز محکم و مقتدرانه می‌گوییم ملت ایران و مردم سیستان و بلوچستان بدانید تمامی تحرکات دشمن در زمین، هوا و دریا رصد شده و توسط کارشناسان اطلاعاتی تحلیل می‌شود و جای هیچگونه نگرانی نیست.

 

گفتی است، در پایان این مراسم از خانواده سربازان شهید نیروی زمینی ارتش در سیستان و بلوچستان تجلیل و از کتاب شهدای این منطقه رونمایی شد.

 

 

‌انتهای پیام/3139/ش40

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا